Studia w Toruniu
INFORMACJA DLA KANDYDATÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI DO PRZYJĘCIA NA STUDIA DRUGIEGO STOPNIA W I TURZE W DNIU 29 LIPCA 2025 r.
UCZELNIANA KOMISJA REKRUTACYJNA - kontakt (bezpłatna infolinia) 800-809-809 w godz. 9.00 - 15.00, w soboty pracujące (19.07.2025 r., 13.09.2025 r., 20.09.2025 r., 27.09.2025 r.) w godz. 9.00 - 14.00, a w czasie przyjmowania dokumentów (od 18 lipca br. do 23 lipca br.) w godz. 9.00 - 18.00.
Informacje | Studia w Toruniu |
---|---|
Wymagane dokumenty |
Osoba zakwalifikowana do przyjęcia na studia składa podpisane oświadczenia razem z dokumentami do Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.
Dyplom wydany za granicą W przypadku, gdy dyplom ukończenia studiów wyższych został wydany za granicą, kandydat składa poświadczoną przez UMK kserokopię uwierzytelnionego lub opatrzonego apostille oryginału dokumentu, uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany i który został uznany za równoważny z odpowiednim polskim dyplomem uprawniającym do ubiegania się o podjęcie studiów drugiego stopnia oraz jego przysięgłe tłumaczenie na język polski – oryginał dokumentu do wglądu. Do dyplomu uzyskanego za granicą kandydat zobowiązany jest dołączyć informację o uzyskanych uprawnieniach do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie w państwie, w którego systemie edukacji wydano dyplom, w tym o uprawnieniach do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe oraz o zakresie tych uprawnień. Dokument powinien być wydany lub potwierdzony przez uczelnię lub instytucję edukacyjną albo przez władze oświatowe państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano dyplom ukończenia studiów. Dyplom uczelni wyższej musi być zalegalizowany, przetłumaczony i uznany w Polsce za równoważne z odpowiednim polskim dyplomom. W przypadku gdy dyplom ukończenia studiów uzyskany za granicą podlega uznaniu w Polsce, w trybie nostryfikacji przez radę jednostki organizacyjnej uczelni, kandydat jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie stwierdzające jego równorzędność z odpowiednim polskim dyplomem ukończenia studiów wyższych, w jak najkrótszym terminie, ale nie dłuższym niż do dnia 30 września br. W przypadku niedopełnienia tego wymogu student zostanie skreślony z listy studentów. |
Termin składania dokumentów |
30.07.2025 r. (środa) - 01.08.2025 r. (piątek) i 4.08.2025 r. (poniedziałek) w godz. 9.00 - 15.00 |
Miejsce składania dokumentów |
AULA UMK, ul. Gagarina 11 |
Adres przesłania dokumentów |
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK |
LEGITYMACJE STUDENCKIE!!!
Kandydatowi, który został przyjęty na studia (po złożeniu wymaganych dokumentów) wystawiana jest mLegitymacja, którą każdy otrzyma po złożeniu ślubowania (po rozpoczęciu roku akademickiego). Kandydat za wystawienie mLegitymacji nie uiszcza opłaty (więcej informacji).
Kandydat, który ubiega się o wystawienie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej w postaci plastikowej karty procesorowej, jest zobowiązany do wpłacenia 22 zł na to samo konto, na które wpłacał opłatę rekrutacyjną. Dla osób zwolnionych z opłaty rekrutacyjnej zostanie automatycznie wygenerowany numer konta, na które należy wnieść opłatę (więcej informacji).
MIEJSCA W DOMACH STUDENCKICH!!!
Wszelkie pytania dotyczące miejsc w domach studenckich należy kierować na adres e-mail: dh@umk.pl lub pod nr telefonu 56 611 4380.
INFORMACJE DLA OSÓB PRZYJĘTYCH NA I ROK STUDIÓW