INFORMACJA DLA KANDYDATÓW, KTÓRZY ZOSTALI ZAKWALIFIKOWANI DO PRZYJĘCIA W I TURZE REKRUTACJI W DNIU 18 LIPCA 2024 R. NA STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA ALBO JEDNOLITE MAGISTERSKIE
UCZELNIANA KOMISJA REKRUTACYJNA - kontakt (bezpłatna infolinia) 800-809-809
Informacje | Studia w Toruniu |
---|---|
Wymagane dokumenty |
Świadectwo dojrzałości wydane za granicą W przypadku, gdy świadectwo dojrzałości zostało wydane za granicą, kandydat składa poświadczoną przez UMK kserokopię uwierzytelnionego lub opatrzonego apostille oryginału dokumentu, który uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe w uczelniach każdego typu w państwie, w którego systemie edukacji działa instytucja wydająca świadectwo oraz jego przysięgłe tłumaczenie na język polski – oryginał dokumentu do wglądu. Do świadectwa dojrzałości (maturalnego) kandydat zobowiązany jest dołączyć informację o uzyskanych uprawnieniach do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie w państwie, w którego systemie edukacji wydano świadectwo, w tym o uprawnieniach do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe oraz o zakresie tych uprawnień. Dokument powinien być wydany lub potwierdzony przez szkołę lub instytucję edukacyjną albo przez władze oświatowe państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano świadectwo. Świadectwo dojrzałości (maturalne) musi być zalegalizowane, przetłumaczone i uznane w Polsce za równoważne z polskim świadectwem dojrzałości. W przypadku gdy świadectwo dojrzałości (maturalne) uzyskane za granicą podlega uznaniu w Polsce decyzją kuratora oświaty / w trybie nostryfikacji, kandydat jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie stwierdzające jego równorzędność z odpowiednim polskim świadectwem dojrzałości, w jak najkrótszym terminie, ale nie dłuższym niż do dnia 30 września br. W przypadku niedopełnienia tego wymogu student zostanie skreślony z listy studentów. |
Termin składania dokumentów |
19.07.2024 r. (piątek)- w godz. 9.00 - 18.00 oraz 22.07.2024 r. (poniedziałek) - 24.07.2024 r. (środa) - w godz. 9.00 - 18.00 20.07.2024 r. (sobota) - w godz. 9.00 - 14.00 |
Miejsce składania dokumentów |
AULA UMK, ul. Gagarina 11 |
Adres przesłania dokumentów |
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK |
UWAGA!!!
Kandydat, który został przyjęty na studia (po złożeniu wymaganych dokumentów), jest zobowiązany do wpłacenia 22 zł za legitymację na to samo konto, na które wpłacał opłatę rekrutacyjną. Dla osób zwolnionych z opłaty rekrutacyjnej zostanie automatycznie wygenerowany numer konta, na które trzeba będzie wnieść tę opłatę.