Dział Promocji i Komunikacji UMK
Reja 25, Gagarina 17, 87-100 Toruń- tel.: 56 611 46 57, 611 48 74
Do zadań należy w szczególności:
- prowadzenie internetowej strony głównej Uniwersytetu i nadzór nad jej strukturą;
- organizowanie targów edukacyjnych Uniwersytetu;
- organizowanie kampanii reklamowych dla kandydatów na studia oraz studentów polskich i zagranicznych;
- udział w targach edukacyjnych;
- obsługa wydarzeń edukacyjnych Urzędu Miasta Torunia, Urzędu Marszałkowskiego i innych;
- przygotowywanie materiałów do serwisów internetowych własnych i obcych oraz informacji własnych dla prasy, radia i telewizji;
- przygotowanie treści, zdjęć i materiałów wideo dla stron www, mediów społecznościowych, portali, prasy, tv, radia;
- przygotowanie bieżącej „prasówki” dla władz Uniwersytetu;
- realizacja programów i projektów zewnętrznych z NAWA, NCBiR, MEiN;
- realizacja zamówień publicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu z zakresu promocji, w tym produkcji nośników reklamowych, gadżetów i reklamy;
- prowadzenie Programu „Absolwent UMK”;
- prowadzenie działalności upowszechniającej naukę, np. Toruński Festiwal Nauki i Sztuki;
- produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych;
- kontrolowanie zgodności z Księgą Identyfikacji Wizualnej Uniwersytetu projektów graficznych jednostek Uniwersytetu i zewnętrznych;
- zapewnianie dokumentacji fotograficznej lub filmowej oraz transmisji uroczystości akademickich;
- promowanie międzynarodowej współpracy edukacyjnej oraz oferty edukacyjnej Uniwersytetu za granicą;
- promowanie Uniwersytetu za granicą;
- pełnienie roli jednostki realizującej dla zamówień publicznych, których przedmiotem są:
- dostawy materiałów promocyjnych,
- usługi związane z prezentacją i promocją Uniwersytetu.
Kierownik - dr Bartłomiej Oleszek
- tel.: 56 611 27 95
- e-mail: bartlomiej.oleszek@umk.pl
Godziny pracy: 7:15-15:15
Nadzór nad zadaniami sekcji działu:
Redakcyjnej:
- redakcją strony internetowej Portalu informacyjnego UMK
- redagowaniem serwisów informacyjnych dla mediów, doktorantów, pracowników i studentów UMK
- redagowaniem serwisu żałobnego "In memoriam"
- nagłaśnianiem ważnych wydarzeń
Promocyjnej:- promocją Uczelni wśród kandydatów na studia, w tym organizacją targów Promocja Edukacyjna
- reklamą UMK w mediach
- prowadzeniem stron i profili uniwersyteckich w mediach społecznościowych
- koordynacją Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki i innych imprez popularyzujących naukę
- koordynacją Programu "Absolwent UMK"
- produkcją i dystrybucją materiałów promocyjnych
- obsługą punktu informacyjnego
Kreatywnej:- realizacją zadań Uniwersyteckiej Telewizji Internetowej
- wykonywaniem fotografii dokumentujących życie uniwersyteckie na potrzeby sekcji promocyjnej i informacyjnej
Realizacja innych zadań powierzonych przez Władze Rektorskie i Kanclerskie.
SEKCJA KREATYWNA
- Gagarina 17, 87-100 Toruń
- e-mail: kreacja@umk.pl
Kierownik - mgr Magdalena Niewęgłowska-Kardas
- tel.: 56 611 20 83
- e-mail: mkardas@umk.pl
- zarządzanie pracą sekcji
- redagowanie materiałów filmowych
- realizacja i montaż materiałów audio-wideo, w tym materiałów e-learningowych w oparciu o harmonogram ustalony z kierownikiem Sekcji Kreatywnej DPK
- zarządzanie działalnością Studenckiego Zespołu Redakcyjnego UMK TV, nadzór merytoryczny, organizowanie naboru, powoływanie redaktora Zespołu oraz jego zastępców
- rozwijanie kwalifikacji zawodowych w obszarze montażu, produkcji i redakcji filmowych materiałów informacyjnych i promocyjnych
Pracownicy
- specjalista - Krzysztof Fabisiak
- e-mail: fabisiak@umk.pl
- realizacja i montaż materiałów audio-wideo, w tym materiałów e-learningowych
- opieka techniczna nad studiem nagrań DPK
- wykonywanie grafik i animacji na potrzeby video
- realizacja zdjęć lotniczych z wykorzystaniem bezzałogowego statku lotniczego
- starszy specjalista - inż. Jacek Janik
- tel.: 56 611 49 70
- e-mail: Jacek.Janik@umk.pl
- realizacja i montaż materiałów audio-wideo, w tym materiałów e-learningowych
- organizacja techniczna i realizacja transmisji internetowych
- opieka techniczna nad studiem nagrań i sprzętem telewizyjnym DPK
- realizacja zdjęć lotniczych z wykorzystaniem bezzałogowego statku lotniczego.
- wsparcie techniczne działalności Studenckiego Zespołu Redakcyjnego UMK TV
- specjalista - mgr Anna Jaszczuk
- e-mail: anna.jaszczuk@umk.pl
- Wykonywanie grafik na potrzeby artykułów portalu UMK,
- wykonywanie drobnych projektów projektów graficznych na potrzeby DPK.
Zatrudnienie w wymiarze 3/4 etatu.
Universitas Copernicana Thorunensis II, POWR.03.05.00-00-Z306/18-00
- starszy specjalista - mgr Andrzej Romański
- tel.: 56 611 20 77
- e-mail: romski@umk.pl
- Obsługa fotograficzna imprez centralnych UMK, w szczególności inauguracji roku akademickiego, święta Uniwersytetu i Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki;
- Obsługa fotograficzna innych imprez organizowanych przez Władze Uczelni i Dział Promocji i Komunikacji;
- Obsługa fotograficzna najważniejszych wydarzeń studenckich, w szczególności Juwenaliów
- Gromadzenie i opracowywanie materiałów fotograficznych dla potrzeb informacyjnych i promocyjnych UMK
- Realizacja zdjęć lotniczych z wykorzystaniem bezzałogowego statku lotniczego
- prowadzenie profilu UMK na portalu Instagram.
SEKCJA PROMOCYJNA
- Reja 25, 87-100 Toruń
- e-mail: promocja@umk.pl
Kierownik - mgr Magdalena Szwajda
- tel.: 56 611 27 96
- e-mail: mszwajda@umk.pl
- zarządzanie pracą sekcji
- Koordynacja współpracy z firmami/instytucjami przedstawiającymi propozycje reklamowe
- Organizacja Targów Promocja Edukacyjna
- Udział w organizacji Salonu Maturzystów ze strony UMK
- Koordynacja udziału UMK w pozostałych targach edukacyjnych
- Przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach elektronicznych
- Przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach
- Obsługa zleceń reklamowych jednostek UMK, realizowanych w ramach działalności bieżącej i projektów.
Pracownicy
- specjalista - mgr Anna Bielawiec-Osińska
- tel.: 56 611 22 37
- e-mail: abielawiec@umk.pl, program@absolwent.umk.pl
Godziny pracy: 8:00-16:00
Obsługa Programu "Absolwent UMK":
- Redakcja drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- Redakcja newsletterów;
- Pozyskiwanie nowych uczestników poprzez promocję Programu:
- w mediach,
- wśród studentów UMK,
- podczas wydziałowych uroczystości wręczania dyplomów ukończenia studiów;
- Obsługa stron internetowych Programu (tworzenie nowych stron, bieżąca aktualizacja treści);
- Organizacja wydarzeń z udziałem absolwentów;
- Organizacja konkursów dla absolwentów;
- Wystawianie Kart Absolwenta UMK.
- specjalista - mgr Anna Kuczborska
- tel.: 56 611 46 57
- e-mail: akuczborska@umk.pl
Praca na rzecz konsorcjum YUFE:
- działania komunikacyjne YUFE na UMK,
- udział w pracach grupy roboczej YUFE (Work Package 12 impact and dissemination),
- wsparcie dla innych grup roboczych zgodnie z zadaniami WP 12.
- starszy specjalista - mgr Kinga Nemere-Czachowska
- tel.: 56 611 22 36
- e-mail: kingan@umk.pl, program@absolwent.umk.pl
Godziny pracy: 8:00-16:00
Nadzór nad działalnością Programu „Absolwent UMK”:
- Redakcja drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- Redakcja newsletterów;
- Pozyskiwanie nowych uczestników poprzez promocję Programu:
- w mediach,
- wśród studentów UMK,
- podczas wydziałowych uroczystości wręczania dyplomów ukończenia studiów;
- Obsługa stron internetowych Programu (tworzenie nowych stron, bieżąca aktualizacja treści);
- Organizacja wydarzeń z udziałem absolwentów;
- Organizacja konkursów dla absolwentów;
- Wystawianie Kart Absolwenta UMK.
- specjalista - mgr Urszula Sęczyk-Bonczkowska
- tel.: 56 611 48 74
- e-mail: ula.seczyk@umk.pl
- Prowadzenie kanałów UMK w mediach społecznościowych,
- Realizacja zamówień na reklamę w mediach społecznościowych dla jednostek UMK.
- specjalista - licencjat Michalina Seklecka
- tel.: 56 611 48 74
- e-mail: mseklecka@umk.pl
- Weryfikacja zgodności materiałów z Księgą Identyfikacji Wizualnej;
- Zamówienia nośników informacyjnych na potrzeby uniwersytetu;
- System oznakowania kampusu;
- Koordynacja pracy nad przygotowaniem materiałów promocyjnych uniwersytetu;
- Udział w targach edukacyjnych na UMK i poza Toruniem;
- Udział w akcjach promocyjnych UMK.
- specjalista - mgr Jolanta Szwebs-Buławska
- tel.: 56 611 46 57
- e-mail: jolanta.szwebs@umk.pl
- obsługa punktu informacyjnego w DPK,
- udzielanie informacji telefonicznej, elektronicznej oraz w punkcie informacyjnym kandydatom na studia,
- zamawianie materiałów promocyjnych i informacyjnych UMK,
- sprzedaż detaliczna materiałów promocyjnych UMK,
- dystrybucja wewnętrzna materiałów promocyjnych UMK zamówionych w systemie XPrimer,
- obsługa zleceń na materiały promocyjne dla jednostek UMK w systemie XPrimer,
- rozliczenia magazynowo-księgowe, przygotowywanie raportów miesięcznych DPK,
- inwentaryzacja towarów i materiałów promocyjnych,
- starszy specjalista - mgr Anna Wielbińska
- tel.: 56 611 49 32
- e-mail: festiwal@umk.pl
Prowadzenie Biura Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki, w szczególności:
- Sporządzanie preliminarzy finansowych Festiwalu;
- Prowadzenie bazy zgłoszeń imprez festiwalowych;
- Obsługa administracyjna Rady Programowej Festiwalu;
- Obsługa zleceń dotyczących Festiwalu;
- Przygotowanie programu Festiwalu;
- Przygotowanie merytoryczne stron www Festiwalu;
- Przygotowanie części finansowej wniosków o dofinansowanie Festiwalu;
- Przygotowanie umów dla prowadzących imprezy Festiwalu;
- Współpraca z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Torunia;
- Współpraca z miejskimi instytucjami kultury;
- Rozliczanie finansowe Festiwalu;
- Przygotowanie organizacyjne innych imprez popularyzujących naukę, w szczególności Toruńskiej Nocy Naukowców.
SEKCJA REDAKCYJNA
- Gagarina 17, 87-100 Toruń
- e-mail: redakcja@umk.pl
Kierownik - mgr Magdalena Janowska
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: magdalena.janowska@umk.pl
- zarządzanie pracą sekcji;
- redakcja treści do ogólnouniwersyteckich kanałów komunikacyjnych;
- redaktor naczelna Portalu Informacyjnego UMK (www.portal.umk.pl)
- redaktor naczelna NCU News (www.news.ncu.eu)
Pracownicy
- specjalista - mgr Anna Baran
długotrwała nieobecność
- specjalista - mgr Marcin Behrendt
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: marcin.behrendt@umk.pl
Przygotowywanie artykułów popularnonaukowych do Portalu Informacyjnego UMK na temat działalności badawczej uniwersytetu z zakresu:
- nauk przyrodniczych i ścisłych (nauki chemiczne, nauki biologiczne, nauki o Ziemi i środowisku);
- nauk medycznych i nauk o zdrowiu;
- nauk weterynaryjnych;
- dziedzina nauk społecznych (ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
Universitas Copernicana Thorunensis II, POWR.03.05.00-00-Z306/18-00
- specjalista - mgr Żaneta Kopczyńska
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: zaneta.kopczynska@umk.pl
Przygotowywanie artykułów popularnonaukowych do Portalu Informacyjnego UMK na temat działalności badawczej uniwersytetu z zakresu:
- nauk przyrodniczych i ścisłych (matematyka, nauki fizyczne, astronomia);
- nauk humanistycznych (archeologia, etnologia i antropologia kulturowa, filozofia);
- nauk społecznych (nauki socjologiczne, psychologia);
- sztuki.
Universitas Copernicana Thorunensis II, POWR.03.05.00-00-Z306/18-00
- specjalista - mgr Paulina Kruszyńska
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: p.kruszynska@umk.pl
- administrowanie specjalnymi stronami UMK: ukraina.umk.pl, strategia.umk.pl i umk.pl/koronawirus i ich obcojęzycznymi odpowiednikami;
- komunikacja wewnętrzna wdrożenia strategii UMK;
- udział w weryfikacji, opracowaniu i wdrażaniu stron jednostek UMK;
- udział w monitorowaniu wdrożenia dostępności cyfrowej.
- specjalista - mgr Liliana Radkiewicz
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: liliana.radkiewicz@umk.pl
- redakcja informacji na stronach www.portal.umk.pl i www.news.ncu.eu
- redakcja kalendarza wydarzeń na stronach www.portal.umk.pl i www.news.ncu.eu
- obsługa serwisu informacyjnego dla studentów;
- obsługa serwisu informacyjnego dla doktorantów;
- obsługa Biuletynu Uniwersyteckiego dla pracowników;
- obsługa wysyłki komunikatów specjalnych władz;
- obsługa serwisu żałobnego In Memoriam;
- obsługa serwisu informacyjnego dla mediów.