Rok Mikołaja Kopernika - Światowy Kongres Kopernikański
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами

Władze Administracyjne

Władze Administracyjne

Kanclerz
Zastępca Kanclerza ds. administracyjnych
Zastępca Kanclerza ds. technicznych
Zastępca Kanclerza ds. zamówień publicznych
Zastępca Kanclerza ds. CM
Kwestor
Zastępca Kwestora
Zastępca Kwestora ds. ekonomiczno-finansowych
Zastępca Kwestora ds. CM

Kanclerz - dr Tomasz Jędrzejewski

pok.: 207
tel.: 56 611-4232
e-mail: kanclerz@umk.pl

 

Kanclerzowi podlegają bezpośrednio:

  1. Zastępca kanclerza ds. administracyjnych;
  2. Zastępca kanclerza ds. technicznych;
  3. Zastępca kanclerza ds. zamówień publicznych;
  4. Zastępca kanclerza ds. Collegium Medicum;
  5. Samodzielne Stanowisko ds. Czynności Kancelaryjnych;
  6. Samodzielne Stanowisko ds. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  7. Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi (HR pracowników niebędących nauczycielami akademickimi);
  8. Dział Organizacji;
  9. Dział Socjalny;
  10. Dział Spraw Pracowniczych (w zakresie pracowników administracji i obsługi);
  11. Dział Szkoleń BHP;
  12. Sekretariat Kanclerza;
  13. Sekretariaty związków zawodowych;
  14. Sekretariat Towarzystwa Statystyki Matematycznej i Prawdopodobieństwa im. Bernoullich
  15. Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Bachotku;
  16. Ośrodek Wypoczynkowy w Rowach.


Zastępca Kanclerza ds. administracyjnych - mgr Izabela Kurjata

pok.: 209
tel.: 56 611-4232
e-mail: zcakanclerza-ikurjata@umk.pl

 

Zastępcy kanclerza ds. administracyjnych podlegają bezpośrednio:

  1. Dział Administracyjno-Gospodarczy;
  2. Dział Domów Studenckich i Akademickich;
  3. Bursa Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu;
  4. Hotel Uniwersytecki,
  5. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Biblioteki Głównej;
  6. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Collegium Humanisticum;
  7. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Instytutu Astronomii;
  8. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych;
  9. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Interdyscyplinarnego Centrum Nowoczesnych Technologii;
  10. Zespół Administracyjno-Gospodarczy obiektu przy ul. Lwowskiej 1 w Toruniu;
  11. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Uniwersyteckiego Centrum Sportowego;
  12. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Chemii;
  13. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych;
  14. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Humanistycznego;
  15. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Matematyki i Informatyki;
  16. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania;
  17. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie;
  18. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Prawa i Administracji;
  19. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Sztuk Pięknych;
  20. Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Teologicznego.


Zastępca Kanclerza ds. technicznych - mgr inż. Marcin Maksim

pok.: 208
tel.: 56 611-4232
fax: 56 611-4797
e-mail: zcakanclerza-Maksim@umk.pl


Zastępcy Kanclerza ds. technicznych podlegają bezpośrednio:

  1. Dział Energetyczny;
  2. Dział Inwestycyjny;
  3. Dział Remontowy.


Zastępca Kanclerza ds. zamówień publicznych - mgr Jarosław Lisewski

Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 213
tel.: 56 611-4024
e-mail: lisewski@umk.pl

 

Zastępcy kanclerza ds. zamówień publicznych bezpośrednio podlegają:

  1. Dział Aparatury Naukowej;
  2. Dział Inwentaryzacji;
  3. Dział Zamówień Publicznych;
  4. Dział Zaopatrzenia i Transportu;
  5. Kancelaria.


Zastępca Kanclerza ds. CM - dr Marzena Ruczyńska

pok.: 56 (II piętro)
tel.: 52 585-33-04, 52 585-33-06, 52 585-33-07
fax: 52 585-36-92
e-mail: zcakanclerza@cm.umk.pl


Zastępcy kanclerza ds. Collegium Medicum podlegają bezpośrednio:

  1. Dział Administracyjno-Gospodarczy CM;
  2. Dział Domów Studenckich i Akademickich CM;
  3. Dział Energetyki CM;
  4. Dział Organizacji CM;
  5. Dział Remontów i Inwestycji CM;
  6. Dział Serwisu Aparatury CM;
  7. Dział Socjalny CM;
  8. Dział Spraw Pracowniczych CM (w zakresie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi);
  9. Dział Zaopatrzenia CM;
  10. Zespół ds. Planowania i Analiz CM;
  11. Zespół ds. Zamówień Publicznych CM;
  12. Kancelaria CM;
  13. Sekretariat Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum;
  14. Samodzielne Stanowisko ds. Inwentaryzacji CM;
  15. Samodzielne Stanowisko ds. Technicznych CM;
  16. Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi CM (HR pracowników niebędących nauczycielami akademickimi);
  17. Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi CM (HR nauczycieli akademickich).


Kwestor - mgr Sławomir Głowacki

pok.: 211
tel.: 56 611-4218, 56 611-4232
fax: 56 611-4797
e-mail: kwestor@umk.pl


Kwestorowi podlegają bezpośrednio:

  1. Zastępca kwestora;
  2. Zastępca kwestora ds. ekonomiczno-finansowych;
  3. Zastępca kwestora ds. Collegium Medicum;
  4. Dział Płac.


Zastępca Kwestora - mgr Wiesława Bełkowska

pok.: 102
tel.: 56 611-4918
fax: 56 611-47-97
e-mail: wiesiab@umk.pl

 

Zastępcy kwestora podlegają bezpośrednio:

  1. Dział Finansowy;
  2. Dział Księgowości.


Zastępca Kwestora ds. ekonomiczno-finansowych - mgr Radosław Wilski

pok.: 306
tel.: 56 611-2060
fax: 56 611-4941
e-mail: wilskir@umk.pl

 

Zastępcy kwestora ds. ekonomiczno-finansowych podlega bezpośrednio:

  1. Dział Planowania i Analiz.


Zastępca Kwestora ds. CM - mgr Magdalena Jażdżejewska

pok.: 06
tel.: 52 585 3312
fax: 52 585 3314
e-mail: zcakwestora@cm.umk.pl, magdalena.jazdzejewska@cm.umk.pl

 

Zastępcy kwestora ds. Collegium Medicum podlegają bezpośrednio:

  1. Dział Finansowy CM;
  2. Dział Księgowości CM;
  3. Dział Płac CM.