Rok Mikołaja Kopernika - Światowy Kongres Kopernikański
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами

Dział Spraw Pracowniczych

Dział Spraw Pracowniczych

Gagarina 11, 87-100 Toruń
tel.: 56 611 4237
e-mail: dzsprac@umk.pl
Więcej informacji dla pracowników

Dokumenty do pobrania:

Do zadań należy w szczególności:

  1. zapewnienie realizacji ustalonej na Uniwersytecie polityki kadrowej;
  2. prowadzenie akt osobowych pracowników;
  3. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Uniwersytetu związanych z:
    1. nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
    2. wynagradzaniem, awansowaniem,
    3. udzielaniem kar,
    4. nagrodami jubileuszowymi, dodatkami stażowymi, dodatkami specjalnymi, odprawami, premiami, dodatkowym wynagrodzeniem rocznym,
    5. nagrodami dla nauczycieli akademickich i dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi,
    6. powoływaniem i odwoływaniem kierowników jednostek i komórek organizacyjnych,
    7. ustalaniem wymiaru urlopów wypoczynkowych pracowników,
    8. zgłoszeniem do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i uprawnionych członków ich rodzin,
    9. sporządzaniem i wydawaniem dokumentacji, wynikającej ze stosunku pracy;
  4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem nauczycielom akademickim urlopów dla celów naukowych oraz urlopów dla poratowania zdrowia;
  5. prowadzenie spraw dotyczących udzielenia urlopów: związanych z rodzicielstwem i bezpłatnych;
  6. koordynowanie wniosków o nagrody ministra oraz nagrody Prezesa Rady Ministrów dla nauczycieli akademickich;
  7. koordynowanie wniosków o nadanie orderów i odznaczeń państwowych oraz medali Komisji Edukacji Narodowej;
  8. organizowanie konkursów na stanowiska pracowników niebędących nauczycielami akademickimi;
  9. prowadzenie spraw związanych z kierowaniem nauczycieli akademickich na różne formy szkolenia, kształcenia i doskonalenia kwalifikacji;
  10. prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników niebędących nauczycielami na różne formy szkolenia, kształcenia i doskonalenia kwalifikacji;
  11. koordynowanie spraw związanych z wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla pracowników zatrudnionych w jednostkach bezpośrednio podległych kanclerzowi;
  12. wydawanie legitymacji pracownikom Uniwersytetu;
  13. sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia;
  14. obsługa administracyjna komisji oceniających Uniwersytetu;
  15. obsługa administracyjna rzeczników dyscyplinarnych i komisji dyscyplinarnych dla nauczycieli akademickich;
  16. prowadzenie spraw związanych z przyznaniem jednorazowych stypendiów rektora za wysoko punktowane publikacje;
  17. pełnienie roli jednostki realizującej dla zamówień publicznych, których przedmiotem są badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla pracowników i studentów Uniwersytetu;
  18. pełnienie roli jednostki realizującej dla zamówień publicznych, których przedmiotem są szkolenia dla nauczycieli akademickich - szkolenia dla pojedynczych pracowników;
  19. pełnienie roli jednostki realizującej dla zamówień publicznych, których przedmiotem są szkolenia dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi - szkolenia dla pojedynczych pracowników.
-------------------------------------------------------------------

Kierownik - mgr Natalia Proń-Nowak

pok.: 304
tel.: 56 611 4927
e-mail: np@umk.pl
  • Koordynacja pracy Działu.
  • Realizacja strategii HR Excellence in Research.

-------------------------------------------------------------------

Z-ca Kierownika - mgr Lidia Dominikowska

pok.: 309
tel.: 56 611 4911
e-mail: lidia.dominikowska@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Akademickie Centrum Kultury i Sztuki "OD NOWA",
    • Biuro Rektora,
    • Centrum Badań Kopernikańskich,
    • Dział Audytu Wewnętrznego i Kontroli,
    • Dział Organizacji,
    • Dział Płac,
    • Dział Spraw Pracowniczych,
    • Dział Szkoleń BHP,
    • Dział Zarządzania Funduszami Strukturalnymi,
    • Samodzielne stanowiska pracy,
    • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych,
    • Wydawnictwo Naukowe UMK,
    • Wydział Humanistyczny,
    • Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
    • Zespół Prasowy,
    • Zespół Radców Prawnych.
  • Koordynacja spraw związanych z obsługą kadrową pracowników niebędących nauczycielami akademickimi,
  • Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród i wyróżnień rektora pracownikom niebędącym nauczycielami akademickimi,
  • Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem kar porządkowych pracownikom niebędącym nauczycielami akademickimi.

----------------------------------------------------------------------

Pracownicy

specjalista - mgr inż. Anna Boryna
pok.: 307
tel.: 56 611 4258
e-mail: anna.boryna@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Archiwum UMK,
    • Dział Domów Studenckich i Akademickich,
    • Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii,
    • Ośrodek Analiz Statystycznych,
    • Sekretariat Towarzystwa Statystyki Matematycznej i Prawdopodobieństwa im. Bernoullich,
    • Uniwersytecki Ośrodek Analiz Strategicznych,
    • Wydział Chemii,
    • Wydział Matematyki i Informatyki,
    • Wydział Nauk Historycznych,
    • Wydział Sztuk Pięknych.
  • Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców - pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
  • Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
-------------------------------------------------------------------
specjalista - mgr Joanna Cichowicz
pok.: 309
tel.: 56 611 4266
e-mail: j.cichowicz@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji: 
    • Dział Finansowy,
    • Dział Księgowości,
    • Dział Planowania i Analiz,
    • Sekretariat Inicjatywy Doskonałości-Uczelnia Badawcza,
    • Sekretariat Szkół Doktorskich,
    • Wydział Filozofii i Nauk Społecznych,
    • Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej,
    • Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
    • Wydział Prawa i Administracji.
  • Prowadzenie spraw ubezpieczeń społecznych pracowników i uprawnionych członków ich rodzin.
  • Załatwianie spraw związanych z wydawaniem upoważnień  do przetwarzania danych osobowych.
  • Koordynacja spraw związanych z pracą zdalną.

----------------------------------------------------------------------

specjalista - mgr Beata Dudzińska
pok.: 308
tel.: 56 611 4233
e-mail: beata.dudzinska@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Bursa Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu,
    • Dział Energetyczny,
    • Dział Inwentaryzacji,
    • Dział Inwestycyjny,
    • Dział Remontowy,
    • Dział Socjalny,
    • Dział Transportu,
    • Dział Zakupów,
    • Dział Zamówień Publicznych,
    • Hotel Uniwersytecki,
    • Kancelaria,
    • Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Bachotku,
    • Ośrodek Wypoczynkowy w Rowach,
    • Sekretariat NSZZ "Solidarność",
    • Sekretariat ZNP,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Collegium Humanisticum,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy obiektu przy ul. Lwowska 1 w Toruniu,
    • Zespół ds. BHP i Ochrony Ppoż.
  • Prowadzenie czynności związanych z realizacją zadań służby Medycyny Pracy pracowników.
-------------------------------------------------------------------
specjalista - mgr Beata Jakimiuk
pok.: 310
tel.: 56 611 4257
e-mail: Beata.Jakimiuk@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej,
    • Wydział Nauk Historycznych,
    • Wydział Teologiczny.
  • Koordynacja procesu wyrabiania, przedłużania i wydawania legitymacji pracowniczych nauczycieli akademickich. Odpowiedzialność inwentaryzacyjna.
  • Współpraca z jednostką odpowiedzialną za system informatyczny POL-on w zakresie poprawności danych.
-------------------------------------------------------------------
specjalista - mgr Joanna Krzeminska-Kostrzak
pok.: 311
tel.: 56 611 4234
e-mail: jkostrzak@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Wydział Chemii,
    • Wydział Filozofii i Nauk Społecznych,
    • Wydział Sztuk Pięknych.
  • Załatwianie spraw związanych z występowaniem o nadanie orderów i odznaczeń państwowych oraz medali KEN pracownikom Uniwersytetu.

-------------------------------------------------------------------

specjalista - mgr Karolina Lubera
pok.: 310
tel.: 56 611 4257
e-mail: karolina.lubera@umk.pl

-------------------------------------------------------------------

specjalista - mgr Jacek Mamrzyński
pok.: 308
tel.: 56 611 4233
e-mail: jacek.mamrzynski@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji: 
    • Dział Administracyjno-Gospodarczy,
    • Dział Kształcenia,
    • Dział Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej,
    • Dział Nauki,
    • Dział Promocji i Komunikacji UMK,
    • Dział Rekrutacji i Spraw Studenckich,
    • Dział Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK,
    • Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii,
    • Kopernikański Ośrodek Integracji,
    • Uniwersyteckie Centrum Sportowe,
    • Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
    • Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie,
    • Zespół ds. Studentów Niepełnosprawnych,
    • Zespół Głosu Uczelni
  • Sprawozdawczość  z zakresu zatrudnienia.
  • Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
-------------------------------------------------------------------
referent - licencjat Damian Olszewski
pok.: 307
tel.: 56 611 4258
e-mail: d.olszewski@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:  
    • Biblioteka Uniwersytecka.
    • Uniwersyteckie Centrum Informatyczne,
    • Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych,
    • Wydział Teologiczny.
  • Zamieszczanie ogłoszeń o pracę dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi na portalach internetowych.

----------------------------------------------------------------------

starszy specjalista - mgr Karolina Piasecka
pok.: 312
tel.: 56 611 4237
e-mail: karolina.piasecka@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii,
    • Uniwersyteckie Centrum Sportowe,
    • Wydział Humanistyczny,
    • Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.
  • Koordynacja procesu wyrabiania, przedłużania i wydawania legitymacji pracowniczych nauczycieli akademickich. Odpowiedzialność inwentaryzacyjna.
  • Nagrody Prezesa Rady Ministrów, Nagrody Ministra właściwego ds. Szkolnictwa Wyższego i Nauki.
  • Obsługa administracyjna Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich w części toruńskiej.

----------------------------------------------------------------------

specjalista - mgr Agnieszka Ryba
pok.: 311
tel.: 56 611 4234
e-mail: agnieszka.ryba@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych,
    • Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych,
    • Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
    • Wydział Prawa i Administracji.
  • Obsługa administracyjna Komisji Oceniającej Uniwersytetu.
  • Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców na stanowiskach nauczycieli akademickich, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

-------------------------------------------------------------------

specjalista - mgr Justyna Wróblewska
pok.: 310
tel.: 56 611 4257
e-mail: jwroblewska@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Wydział Matematyki i Informatyki,
    • Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie.

-------------------------------------------------------------------