Dział Organizacji
Gagarina 11, 87-100 Toruń- e-mail: dzorgan@umk.pl
Do zadań należy wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu, w szczególności:
- przygotowanie pod względem formalno-prawnym projektów wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu, przy współpracy z właściwymi merytoryczne jednostkami organizacyjnymi, oraz ogłaszanie i prowadzenie zbioru tych aktów;
- nadawanie kodów i symboli jednostkom organizacyjnym i komórkom administracji oraz prowadzenie ich rejestru;
- koordynowanie tłumaczenia na język angielski nazw organów i funkcji kierowniczych, nazw jednostek organizacyjnych i komórek administracji oraz tłumaczenia wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu;
- prowadzenie spraw w zakresie pieczęci urzędowych używanych na Uniwersytecie;
- prowadzenie Biuletynu Prawnego UMK – LEX Baza Dokumentów;
- tworzenie i aktualizacja struktury organizacyjnej w systemie kadrowo-płacowym;
- aktualizacja bazy tele-adresowej administracji na internetowych stronach Uniwersytetu na podstawie informacji otrzymanych z poszczególnych jednostek;
- obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy Komisji Wyborczej Uniwersytetu.
Kierownik - mgr Agnieszka Janik
- pok.: 507
- tel.: 56 611-4243
- e-mail: agnieszka.janik@umk.pl
- Koordynacja pracy Działu
- Obsługa i nadzór nad modułem „Organizacja” w systemie kadrowo-płacowym TETA
- Nadzór nad obsługą struktury organizacyjnej w programie kadrowo-płacowym SIMPLE
- Nadzór nad prowadzeniem aktualnego rejestru kodów jednostek organizacyjnych oraz nad nadawaniem nowych kodów
- Aktualizacja bazy tele-adresowej Administracji na internetowych stronach Uniwersytetu
- Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz zamawianie i zdawanie pieczęci do Mennicy Państwowej
- Sekretarz Komisji Wyborczej Uniwersytetu
Pracownicy
- specjalista - mgr Ewa Rogalska
- pok.: 508
- tel.: 56 611-22-14
- e-mail: erogalska@umk.pl
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych na posiedzenia senatu oraz innych bieżących aktów wewnętrznych
- Przygotowywanie sprawozdania dla rektora z działalności Uniwersytetu – w części dotyczącej spraw organizacyjnych
- Obsługa administracyjna Komisji Wyborczej Uniwersytetu
- Zastępowanie w redagowaniu i prowadzeniu Biuletynu Prawnego UMK – LEX Baza Dokumentów
- Zastępowanie kierownika Działu
- referent - mgr Martyna Skibicka
- pok.: 508
- tel.: 56 611 45-94
- e-mail: martyna.skibicka@umk.pl
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych
- Redagowanie części dotyczącej Działu Organizacji w Biuletynie Uniwersyteckim
- Kompletowanie, przechowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności podstawowych aktów prawnych dotyczących komisji senackich i rektorskich, rad naukowych i programowych centrów, a także przygotowywanie powołań dla ich członków
- Prowadzenie zbioru wydawanych aktów wewnętrznych w Uniwersytecie
- Obsługa administracyjna Komisji Wyborczej Uniwersytetu
- referent - mgr Natalia Winiarska
- pok.: 508
- tel.: 56 611-20-85, 56 611-45-94
- e-mail: natalia.winiarska@umk.pl
- Redagowanie i prowadzenie Biuletynu Prawnego UMK – LEX Baza Dokumentów
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych na posiedzenia rady rektorskiej oraz innych bieżących aktów wewnętrznych
- Obsługa programu XPRIMER dla potrzeb Działu
- Potwierdzanie treści pieczątek uniwersyteckich
- Obsługa administracyjna Komisji Wyborczej Uniwersytetu
- mgr Karolina Lewandowska
- e-mail: k.lewandowska@umk.pl
czasowo nieobecna