INFORMACJA DLA KANDYDATÓW, KTÓRZY ZOSTALI ZAKWALIFIKOWANI DO PRZYJĘCIA NA STUDIA DRUGIEGO STOPNIA
UWAGA!!! W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, Komisja przyjmuje dokumenty przesłane tylko drogą korespondencyjną (poczta, kurier).
UWAGA!!! Osoby, które legitymują się dyplomem lub zaświadczeniem wydanym przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu przesyłają wraz z podaniem zwykłą kserokopię dyplomu lub zaświadczenia - bez poświadczenia; a wszystkie pozostałe osoby muszą przesłać oryginał (odpis, duplikat) dyplomu ukończenia studiów, który odbiorą w dziekanacie, po rozpoczęciu studiów.
Studia w Toruniu |
|
Wymagane dokumenty |
UWAGA W przypadku, gdy dyplom ukończenia studiów wyższych został wydany za granicą, kandydat składa poświadczoną przez UMK kserokopię uwierzytelnionego lub opatrzonego apostille oryginału dokumentu, uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany i który został uznany za równoważny z odpowiednim polskim dyplomem uprawniającym do ubiegania się o podjęcie studiów drugiego stopnia oraz jego przysięgłe tłumaczenie na język polski – oryginał dokumentu do wglądu.
Dodatkowe informacje Do dyplomu uzyskanego za granicą kandydat zobowiązany jest dołączyć informację o uzyskanych uprawnieniach do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie w państwie, w którego systemie edukacji wydano dyplom, w tym o uprawnieniach do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe oraz o zakresie tych uprawnień. Dokument powinien być wydany lub potwierdzony przez uczelnię lub instytucję edukacyjną albo przez władze oświatowe państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano dyplom ukończenia studiów. Dyplom uczelni wyższej musi być zalegalizowany, przetłumaczony i uznany w Polsce za równoważne z odpowiednim polskim dyplomom. W przypadku gdy dyplom ukończenia studiów uzyskany za granicą podlega uznaniu w Polsce, w trybie nostryfikacji przez radę jednostki organizacyjnej uczelni, kandydat jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie stwierdzające jego równorzędność z odpowiednim polskim dyplomem ukończenia studiów wyższych, w jak najkrótszym terminie, ale nie dłuższym niż do dnia 30 września br. W przypadku niedopełnienia tego wymogu student zostanie skreślony z listy studentów. |
Termin składania dokumentów |
15.02.2021 r. (poniedziałek) - 02.03.2021 r. (wtorek) II TURA REKRUTACJI |
Adres przesłania dokumentów |
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK |
UWAGA!!! W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, Komisja przyjmuje dokumenty przesłane tylko drogą korespondencyjną (poczta, kurier).
UWAGA!!!
Kandydat, który został zakwalifikowany na studia, jest zobowiązany do wpłacenia 22 zł za legitymację na to samo konto, na które wpłacał opłatę rekrutacyjną.