Kandydat wpisany na listę rezerwową zobowiązany jest do złożenia wymaganych dokumentów.

Niezłożenie dokumentów będzie traktowane jako rezygnacja z rekrutacji na kierunek, na który kandydat został wpisany na listę rezerwową. 

Wyniki postępowania rekrutacyjnego przekazywane są na indywidualne konto rekrutacyjne kandydata w systemie IRK. Kandydaci nie będą informowani o wynikach postępowania w żaden inny sposób.

 

Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych

4 września 2025 r. godz. 14.00

 

Termin składania dokumentów 

5 września 2025 r.  (piątek)  w godzinach 9.00 - 15.00

8 września 2025 r.  (poniedziałek)  w godzinach 9.00 - 15.00

 

Miejsce składania dokumentów 

Uczelniana Komisja Rekrutacyjna

Rektorat, ul. Gagarina 11,  sala 21

 

Adres przesyłania dokumentów pocztą

Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK

ul. Gagarina 11

87-100 Toruń