Kandydat wpisany na listę rezerwową zobowiązany jest do złożenia wymaganych dokumentów.
Niezłożenie dokumentów będzie traktowane jako rezygnacja z rekrutacji na kierunek, na który kandydat został wpisany na listę rezerwową.
Wyniki postępowania rekrutacyjnego przekazywane są na indywidualne konto rekrutacyjne kandydata w systemie IRK. Kandydaci nie będą informowani o wynikach postępowania w żaden inny sposób.
Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych
4 września 2025 r. godz. 14.00
Termin składania dokumentów
5 września 2025 r. (piątek) w godzinach 9.00 - 15.00
8 września 2025 r. (poniedziałek) w godzinach 9.00 - 15.00
Miejsce składania dokumentów
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna
Rektorat, ul. Gagarina 11, sala 21
Adres przesyłania dokumentów pocztą
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń