Wycieczki zorganizowane przez Uniwersytet oraz przez związki zawodowe działające w Uniwersytecie
- Dział Socjalny przedstawiając propozycje wycieczek zorganizowanych przez Uniwersytet podaje jednocześnie terminy składania wniosków o przyznanie dofinansowań do tych wycieczek.
- Należność za wycieczki zorganizowane przez Uniwersytet, pomniejszoną o przyznane dofinansowanie, należy wpłacać do Kasy Kwestury bądź na konto bankowe UFŚS UMK w Toruniu na co najmniej 21 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem terminu wycieczki.
- Brak wpłaty należności za przyznaną wycieczkę w terminie określonym w pkt. 2 jest traktowany jako rezygnacja z wycieczki.
- Na umotywowany wniosek zainteresowanego, kanclerz może rozłożyć na raty należność za przyznaną wycieczkę zorganizowaną przez Uniwersytet (maksymalnie 3 raty, płatne w ciągu 3 miesięcy od zakończenia wycieczki).
- Bezkosztowa rezygnacja z przyznanej wycieczki może nastąpić najpóźniej na 21 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem terminu wycieczki. Rezygnacja po tym terminie będzie skutkowała obciążeniem pełnym kosztem odpłatności, chyba, że rezygnacja została spowodowana nagłym zdarzeniem losowym.
- Wypłata (na konto osobiste lub w Kasie Kwestury) dofinansowań do wycieczek zorganizowanych przez związki zawodowe działające w Uniwersytecie odbywa się w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia w Dziale Socjalnym przez przedstawiciela związków zawodowych wniosków wraz z dowodami wpłaty.
Informacje dotyczące przyznania dofinansowania można uzyskać osobiście w Dziale Socjalnym (Rektorat, pok. 416), telefonicznie (56 611 20 68) bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej (dorota.wojdylo@umk.pl lub ds@umk.pl).
- Przydatne dokumenty:
- Wycieczki zorganizowane przez Uniwersytet oraz zakładowe organizacje związkowe
- Nr konta bankowego Uczelnianego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Bank Millennium S.A. Warszawa
- 03 1160 2202 0000 0000 6090 1909