Wybory
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Gagarina 11, 87-100 Toruń
tel.: 56 611-4262
fax: 56 611-4390
e-mail: dzadmg@umk.pl
Przydatne informacje dla pracowników

Do zadań należy utrzymanie, administrowanie oraz eksploatacja podległych obiektów i terenów w części toruńskiej Uniwersytetu, zabezpieczenie i ewidencja mienia w tych obiektach, w szczególności:

  • zapewnienie należytego stanu technicznego administrowanych obiektów i terenów, gwarantującego ich bezpieczne i właściwe użytkowanie, w tym zapewnienie czystości i porządku, przeglądów, modernizacji, konserwacji instalacji niskoprądowych z wyłączeniem informatycznych oraz sporządzanie planów rocznych;
  • realizacja spraw związanych z nabywaniem, zbywaniem, dzierżawą, najmem długookresowym, przydziałem lub innym dysponowaniem nieruchomościami lub pomieszczeniami Uniwersytetu;
  • prowadzenie spraw z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego w odniesieniu do nieruchomości uniwersyteckich;
  • realizacja spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym;
  • gospodarka surowcami wtórnymi i odpadami;
  • sporządzanie rocznych zapotrzebowań na środki chemiczne, sprzęt do utrzymania czystości i inne materiały eksploatacyjne o charakterze higienicznym, środki profilaktyczne oraz odzież roboczą i ochronną dla podległych pracowników obsługi;
  • administrowanie centralą telefoniczną i jej zasobami należącymi do Uniwersytetu oraz prowadzenie spraw dotyczących telefonii komórkowej;
  • realizacja usług w zakresie działania Działu oraz dokonywanie stosownych rozliczeń;
  • obsługa porządkowa uroczystości ogólnouniwersyteckich;
  • opieka nad insygniami rektorskimi oraz togami;
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska;
  • realizacja spraw celnych i podatkowych związanych z obrotem  zagranicznym, w tym dotyczących klasyfikacji towarów w taryfie celnej, odpraw celnych, wystawianie  faktur importowych za usługi zakupione zagranicą.

 

Kierownik - mgr Edyta Masternak

pok.: 402
tel.: 56 611-42-62
e-mail: emasternak@umk.pl

koordynowanie pracy działu

Z-ca Kierownika - licencjat Barbara Bielicka

pok.: 401
tel.: 56 611-49-53
e-mail: basia24@umk.pl
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych o wysokiej i niskiej wartosci;
  • zleca konserwacje i naprawy środków trwałych oraz środków o niskiej wartości;
  • nadzór nad realizacją umów ubezpieczeniowych, likwidacją szkód wynikająca z zakresu ubezpieczeń;
  • nadzór nad realizacją umowy w zakresie utrzymania porządku i czystosci na terenach uniwersyteckich;
  • postępowanie i nadzor nad realizacją umowy na usługi szklarskie;
  • rozdzielanie zadań dla robotników ds. ciężkich

Pracownicy

kierownik - mgr Anna Kachniarz
Coll. Collegium Maximum (pokój 103), Plac Rapackiego 1, 87-100 Toruń
pok.: 103 (Collegium Maximum)
tel.: 56-611-2700
e-mail: anna.kachniarz@umk.pl

Kierownik obiektu Collegium Maximum.

specjalista - mgr Edyta Kamińska
pok.: 419
tel.: 56 611-42-75
e-mail: edka@umk.pl
  • prowadzenie dokumnetacji związanej z wycinka drzew i nasadzeniami zastepczymi na terenach uniwersyteckich,
  • planowanie i aranżacja terenów zielonych z udziałem odpowiednicgh organów administarcyjnych,
  • zarzadzaniem systemem Bazy Danych o Odpadach oraz koordynowanie prac związanych z przekazywaniem odpadów,
  • przygotowanie postępowania i nadzrów nad realizacją umowy związanej z utylizacją sprzętu elektronicznego,
  • przygotowanie postępowania i nadzór nad realizacją umowy na dostawę sadzonek kwiatów rabatowych jednorocznych,
  • zamawianie kwiatów na uroczystosci akademickie.
referent - mgr Ewa Karczewska
pok.: 401
tel.: 56-611-42-63
e-mail: ewa.karczewska@umk.pl
  • nadzór nad realizacją spraw związanych z wykonywaniem pieczątek oraz ich likwidacją,
  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem mieszkaniami słuzbowymi,
  • regulowanie opłat radiofonicznych dla miasteczka uniwersyteckiego oraz mieszkań słuzbowych,
  • zakup biletów komunikacji miejskiej,
  • nadzór nad realizacją umowy na wywóz odpadów komunalnych, usług prania.
specjalista - mgr Katarzyna Kosałka
pok.: 419
tel.: 56-611-49-79
e-mail: kasia.kosalka@umk.pl
  • przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o wadliwej pracy centrali telefonicznej, modułów i aparatów telefonicznych od abonentów korzystających z uniwersyteckiego systemu łączności,
  • zgłaszanie awarii oraz niesprawności systemu łączności u operatorów, 
  • przygotowanie postępowania i nadzór nad realizacją umów na wybór operatorów sieci telefonicznych stacjonarnych i komórkowych,
  • przygotowanie postępowania i nadzór nad realizacją umowy na konserwację systemu telekomunikacyjnego,
  • pomoc przy obsłudze telefonów komórkowych - przenoszenie danych, blokowanie i wymiana karty sim, sporządzanie wniosków o cesję praw i obowiązków wynikających z umów na korzystanie z usług telefonii komórkowej.      
specjalista - mgr Anna Świątkowska
pok.: 403
tel.: 56-611-49-52
e-mail: swiatkowska@umk.pl
  • dbałość o estetykę i mienie w administraowanych obiektach - Rektorat, obiekt przy ul. Gagrina 5, BTM,
  • dokonywanie rezerwacji sali konferencyjnej w Rektoracie,
  • zlecanie wszelkiego rodzaju napraw remontowych w podległych budynkach,
  • monitorowanie aktualizacji materiałów informacyjnych wywieszanych na tablicach,
  • prowadzenie dokumentacji podległych obiektów,
  • sporządzanie rocznych planów remontowych,
  • przygotowywanie postepowania i nadzór na d realizacja umów w zakresie napraw żaluzji i verikali, czyszczenia wykładzin, tarketów, posadzek kamiennych, mysia okien na wysokości metoda alpinistyczną.
specjalista - mgr Anna Malinowska
pok.: 403
tel.: 56 611-42-79
e-mail: annamal@umk.pl
  • nadzór nad prawidłową organizacją pracy pracowników obsługi - porządkowych i strażników,
  • koordynowanie spraw związanych z obsługą portierni w obiektach uniwersyteckich podległych DAG,
  • sporządzanie harmonogramów pracy dla pracowników obsługi,
  • przeprowadzenie postępowania i nadzór nad umową w zakresie świadczenia usług dezynsekcji i deratyzacji w obiektach uniwersyteckich,
  • administrowanie obiektem przy ul. Gagarina 17,
  • opieka nad insygniami rektorskimi oraz togami,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia pracowników w odzież roboczą, zamawianie i likwidacja odzieży roboczej.
specjalista - Ewa Nowakowska
pok.: 404
tel.: 56-611-20-72
e-mail: enowakowska@umk.pl
  • prowadzenie dokumentacji nieruchomości uniwersyteckich,
  • naliczanie podatku od nieruchomości, lesnego i rolnego dla obiektów uniwersyteckich,
  • prowadzenie postępowań na najem powierzchni oraz pomieszczeń w obiektach uniwersyteckich,
  • zlecanie wykonania tablic informacyjnych dla potrzeb jednostek uniwersyteckich,
  • przygotowywanie postępowania i nadzór nad umową w zakresie usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach uniwersyteckich,
  • wydawanie zezwoleń na przejazd ulicami miasteczka uniwersyteckiego.
referent - mgr Elżbieta Szews
pok.: 404
tel.: 56 611-20-76
e-mail: elzbieta.szews@umk.pl
  • prowadzenie dokumentacji nieruchomości uniwersyteckich,
  • prowadzenie postępowań na najem powierzchni oraz pomieszczeń w obiektach uniwersyteckich,
  • przygotowywanie postępowania i nadzór nad umową w zakresie usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach uniwersyteckich,
  • prowadzenie postępowań na sprzedaż obiektów bedących własnościa Uniwersytetu,
  • przygotowywanie umów najmu,
  • wydawanie zezwoleń na przejazd ulicami miasteczka uniwersyteckiego.

 

specjalista - mgr Dominik Zielak
pok.: 401
tel.: 56 611-49-09
e-mail: doomin@umk.pl
  • przygotowanie pełnej dokumentacji związananej ze sprawnym i terminowym przeprowadzeniem operacji importowych i eksportowych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu,
  • współpraca przy realizacji czynności z odpowiednimi organami, instytucjami oraz firmami specyjyjnymi,
  • współpraca z poszczególnym i jednostkami Uniwersytetu w zakresie odpowiedniego przegotowania czynności importowych i eksportowych,
  • wystawianie i terminowe zgłaszanie do urządu celnego deklaracji INTRASTAT,
  • wystawianie faktur importowych za usługi zakupione za granicą oraz faktur VAT za towary z krajów unii Europejskiej.

DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY (OBSŁUGA SPNJO)