Dział Administracyjno-Gospodarczy
Gagarina 11, 87-100 Toruń- tel.: 56 611-4262
- fax: 56 611-4390
- e-mail: dzadmg@umk.pl
Do zadań należy utrzymanie, administrowanie oraz eksploatacja podległych obiektów i terenów w części toruńskiej Uniwersytetu, zabezpieczenie i ewidencja mienia w tych obiektach, w szczególności:
- zapewnienie należytego stanu technicznego administrowanych obiektów i terenów, gwarantującego ich bezpieczne i właściwe użytkowanie, w tym zapewnienie czystości i porządku, przeglądów, modernizacji, konserwacji instalacji niskoprądowych z wyłączeniem informatycznych oraz sporządzanie planów rocznych;
- realizacja spraw związanych z nabywaniem, zbywaniem, dzierżawą, najmem długookresowym, przydziałem lub innym dysponowaniem nieruchomościami lub pomieszczeniami Uniwersytetu;
- prowadzenie spraw z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego w odniesieniu do nieruchomości uniwersyteckich;
- realizacja spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym;
- gospodarka surowcami wtórnymi i odpadami;
- sporządzanie rocznych zapotrzebowań na środki chemiczne, sprzęt do utrzymania czystości i inne materiały eksploatacyjne o charakterze higienicznym, środki profilaktyczne oraz odzież roboczą i ochronną dla podległych pracowników obsługi;
- administrowanie centralą telefoniczną i jej zasobami należącymi do Uniwersytetu oraz prowadzenie spraw dotyczących telefonii komórkowej;
- realizacja usług w zakresie działania Działu oraz dokonywanie stosownych rozliczeń;
- obsługa porządkowa uroczystości ogólnouniwersyteckich;
- opieka nad insygniami rektorskimi oraz togami;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska;
- realizacja spraw celnych i podatkowych związanych z obrotem zagranicznym, w tym dotyczących klasyfikacji towarów w taryfie celnej, odpraw celnych, wystawianie faktur importowych za usługi zakupione zagranicą.
Kierownik - mgr Edyta Masternak
- pok.: 402
- tel.: 56 611-42-62
- e-mail: emasternak@umk.pl
koordynowanie pracy działu
Z-ca Kierownika - licencjat Barbara Bielicka
- pok.: 401
- tel.: 56 611-49-53
- e-mail: basia24@umk.pl
- prowadzenie ewidencji środków trwałych o wysokiej i niskiej wartosci;
- zleca konserwacje i naprawy środków trwałych oraz środków o niskiej wartości;
- nadzór nad realizacją umów ubezpieczeniowych, likwidacją szkód wynikająca z zakresu ubezpieczeń;
- nadzór nad realizacją umowy w zakresie utrzymania porządku i czystosci na terenach uniwersyteckich;
- postępowanie i nadzor nad realizacją umowy na usługi szklarskie;
- rozdzielanie zadań dla robotników ds. ciężkich
Pracownicy
- kierownik - mgr Anna Kachniarz
- Coll. Collegium Maximum (pokój 103), Plac Rapackiego 1, 87-100 Toruń
- pok.: 103 (Collegium Maximum)
- tel.: 56-611-2700
- e-mail: anna.kachniarz@umk.pl
Kierownik obiektu Collegium Maximum.
- specjalista - mgr Edyta Kamińska
- pok.: 419
- tel.: 56 611-42-75
- e-mail: edka@umk.pl
- prowadzenie dokumnetacji związanej z wycinka drzew i nasadzeniami zastepczymi na terenach uniwersyteckich,
- planowanie i aranżacja terenów zielonych z udziałem odpowiednicgh organów administarcyjnych,
- zarzadzaniem systemem Bazy Danych o Odpadach oraz koordynowanie prac związanych z przekazywaniem odpadów,
- przygotowanie postępowania i nadzrów nad realizacją umowy związanej z utylizacją sprzętu elektronicznego,
- przygotowanie postępowania i nadzór nad realizacją umowy na dostawę sadzonek kwiatów rabatowych jednorocznych,
- zamawianie kwiatów na uroczystosci akademickie.
- referent - mgr Ewa Karczewska
- pok.: 401
- tel.: 56-611-42-63
- e-mail: ewa.karczewska@umk.pl
- nadzór nad realizacją spraw związanych z wykonywaniem pieczątek oraz ich likwidacją,
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem mieszkaniami słuzbowymi,
- regulowanie opłat radiofonicznych dla miasteczka uniwersyteckiego oraz mieszkań słuzbowych,
- zakup biletów komunikacji miejskiej,
- nadzór nad realizacją umowy na wywóz odpadów komunalnych, usług prania.
- specjalista - mgr Katarzyna Kosałka
- pok.: 419
- tel.: 56-611-49-79
- e-mail: kasia.kosalka@umk.pl
- przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o wadliwej pracy centrali telefonicznej, modułów i aparatów telefonicznych od abonentów korzystających z uniwersyteckiego systemu łączności,
- zgłaszanie awarii oraz niesprawności systemu łączności u operatorów,
- przygotowanie postępowania i nadzór nad realizacją umów na wybór operatorów sieci telefonicznych stacjonarnych i komórkowych,
- przygotowanie postępowania i nadzór nad realizacją umowy na konserwację systemu telekomunikacyjnego,
- pomoc przy obsłudze telefonów komórkowych - przenoszenie danych, blokowanie i wymiana karty sim, sporządzanie wniosków o cesję praw i obowiązków wynikających z umów na korzystanie z usług telefonii komórkowej.
- specjalista - mgr Anna Świątkowska
- pok.: 403
- tel.: 56-611-49-52
- e-mail: swiatkowska@umk.pl
- dbałość o estetykę i mienie w administraowanych obiektach - Rektorat, obiekt przy ul. Gagrina 5, BTM,
- dokonywanie rezerwacji sali konferencyjnej w Rektoracie,
- zlecanie wszelkiego rodzaju napraw remontowych w podległych budynkach,
- monitorowanie aktualizacji materiałów informacyjnych wywieszanych na tablicach,
- prowadzenie dokumentacji podległych obiektów,
- sporządzanie rocznych planów remontowych,
- przygotowywanie postepowania i nadzór na d realizacja umów w zakresie napraw żaluzji i verikali, czyszczenia wykładzin, tarketów, posadzek kamiennych, mysia okien na wysokości metoda alpinistyczną.
- specjalista - mgr Anna Malinowska
- pok.: 403
- tel.: 56 611-42-79
- e-mail: annamal@umk.pl
- nadzór nad prawidłową organizacją pracy pracowników obsługi - porządkowych i strażników,
- koordynowanie spraw związanych z obsługą portierni w obiektach uniwersyteckich podległych DAG,
- sporządzanie harmonogramów pracy dla pracowników obsługi,
- przeprowadzenie postępowania i nadzór nad umową w zakresie świadczenia usług dezynsekcji i deratyzacji w obiektach uniwersyteckich,
- administrowanie obiektem przy ul. Gagarina 17,
- opieka nad insygniami rektorskimi oraz togami,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia pracowników w odzież roboczą, zamawianie i likwidacja odzieży roboczej.
- specjalista - Ewa Nowakowska
- pok.: 404
- tel.: 56-611-20-72
- e-mail: enowakowska@umk.pl
- prowadzenie dokumentacji nieruchomości uniwersyteckich,
- naliczanie podatku od nieruchomości, lesnego i rolnego dla obiektów uniwersyteckich,
- prowadzenie postępowań na najem powierzchni oraz pomieszczeń w obiektach uniwersyteckich,
- zlecanie wykonania tablic informacyjnych dla potrzeb jednostek uniwersyteckich,
- przygotowywanie postępowania i nadzór nad umową w zakresie usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach uniwersyteckich,
- wydawanie zezwoleń na przejazd ulicami miasteczka uniwersyteckiego.
- referent - mgr Elżbieta Szews
- pok.: 404
- tel.: 56 611-20-76
- e-mail: elzbieta.szews@umk.pl
- prowadzenie dokumentacji nieruchomości uniwersyteckich,
- prowadzenie postępowań na najem powierzchni oraz pomieszczeń w obiektach uniwersyteckich,
- przygotowywanie postępowania i nadzór nad umową w zakresie usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach uniwersyteckich,
- prowadzenie postępowań na sprzedaż obiektów bedących własnościa Uniwersytetu,
- przygotowywanie umów najmu,
- wydawanie zezwoleń na przejazd ulicami miasteczka uniwersyteckiego.
- specjalista - mgr Dominik Zielak
- pok.: 401
- tel.: 56 611-49-09
- e-mail: doomin@umk.pl
- przygotowanie pełnej dokumentacji związananej ze sprawnym i terminowym przeprowadzeniem operacji importowych i eksportowych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu,
- współpraca przy realizacji czynności z odpowiednimi organami, instytucjami oraz firmami specyjyjnymi,
- współpraca z poszczególnym i jednostkami Uniwersytetu w zakresie odpowiedniego przegotowania czynności importowych i eksportowych,
- wystawianie i terminowe zgłaszanie do urządu celnego deklaracji INTRASTAT,
- wystawianie faktur importowych za usługi zakupione za granicą oraz faktur VAT za towary z krajów unii Europejskiej.