Centrum Promocji i Informacji UMK

Centrum Promocji i Informacji UMK

 Centrum Promocji i Informacji UMK

Centrum Promocji i Informacji UMK
Gagarina 11, 87-100 Toruń
tel.: 56 611-4657, 56 611-4874
fax: 56 611-4756
e-mail: promocja@umk.pl, program@absolwent.umk.pl, festiwal@umk.pl

Centrum pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Zadania:


Kierownik - mgr Aleksander Anikowski

pok.: parter, pok. 2
tel.: 56 611-4657, 56 611-4874
fax: 56 611-4756
e-mail: promocja@umk.pl

Nadzór nad wszystkimi zadaniami pracowników CPiI UMK, w szczególności:

  • realizacją Programu „Absolwent UMK”,
  • organizacją targów „Promocja Edukacyjna”,
  • udziałem w innych targach edukacyjnych,
  • organizacją akcji promocyjnych w szkołach ponadgimnazjalnych,
  • reklamą zewnętrzną i wewnętrzną Uczelni,
  • serwisami informacyjnymi UMK,
  • profilami i stronami UMK w mediach społecznościowych,
  • innymi zadaniami, zleconymi przez Władze Rektorskie i Kanclerskie UMK
  • Udział w pracach Rady Programowej i Biura Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki,
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi UMK w zakresie promocji Uczelni,
  • Współpraca z administracją samorządową, instytucjami kultury, przedsiębiorstwami i uczelniami wyższymi w zakresie promocji Uniwersytetu,
  • Współpraca z mediami w zakresie promocji Uczelni.

Z-ca Kierownika - mgr Magdalena Szwajda

pok.: 2, parter
tel.: 56 611-4657, 56 611-4874
fax: 56 611-4756
e-mail: promocja@umk.pl
  • Koordynacja współpracy z firmami/instytucjami przedstawiającymi propozycje reklamowe;
  • Organizacja Targów Promocja Edukacyjna;
  • Udział w organizacji Salonu Maturzystów ze strony UMK;
  • Koordynacja udziału UMK w pozostałych targach edukacyjnych;
  • Przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach elektronicznych;
  • Aktualizacja danych o uczelni i ofercie dydaktycznej na portalach zewnętrznych;
  • Przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach tradycyjnych – prasie i telewizji;
  • Obsługa zleceń reklamowych jednostek UMK, realizowanych w ramach działalności bieżącej i projektów;
  • nadzór nad pracą stoiska informacyjnego w Centrum Promocji i Informacji, w szczególności dystrybucją wewnętrzną materiałów promocyjnych UMK i sprzedażą detaliczną, zamówieniami materiałów reklamowych, realizowanymi dla jednostek Uniwersytetu, rozliczeniami magazynowo-księgowymi i inwentaryzacjami towarów.

Pracownicy

specjalista - mgr Anna Bielawiec-Osińska
pok.: 24, parter
tel.: 56 611-2237, 56 611-2236
fax: 56 611-4756
e-mail: program@absolwent.umk.pl

Obsługa Programu "Absolwent UMK":

  • Redakcja drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  • Redakcja  newsletterów;
  • Pozyskiwanie nowych uczestników poprzez promocję Programu:
    • w mediach,
    • wśród studentów UMK,
    • podczas wydziałowych uroczystości wręczania dyplomów ukończenia studiów;
  • Obsługa stron internetowych Programu (tworzenie nowych stron, bieżąca aktualizacja treści);
  • Organizacja wydarzeń z udziałem absolwentów;
  • Organizacja konkursów dla absolwentów;
  • Wystawianie Kart Absolwenta UMK.

specjalista - mgr Magdalena Janowska
tel.: 56 611-4657, 56 611-4874
fax: 56 611-4756
e-mail: madzjan@umk.pl
  • obsługa serwisu informacyjnego dla studentów,
  • prowadzenie strony UMK na portalu Facebook,
  • prowadzenie profilu UMK na portalu Twitter,
  • obsługa serwisu studenckiego na stronie głównej UMK;
  • udział w akcji promocyjnej w szkołach.

specjalista - mgr Monika Kowalska
fax: -
e-mail: monikapi@umk.pl

Urlop macierzyński

główny specjalista - mgr Kinga Nemere-Czachowska
pok.: 24, parter
tel.: 56 611-2237, 56 611-2236
fax: 56 611-4756
e-mail: program@absolwent.umk.pl

Nadzór nad działalnością Programu „Absolwent UMK”:

  • Koordynacja kampanii telefonicznych;
  • Redakcja drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  • Redakcja  newsletterów;
  • Pozyskiwanie nowych uczestników poprzez promocję Programu:
    • w mediach,
    • wśród studentów UMK,
    • podczas wydziałowych uroczystości wręczania dyplomów ukończenia studiów;
  • Obsługa stron internetowych Programu (tworzenie nowych stron, bieżąca aktualizacja treści);
  • Organizacja wydarzeń z udziałem absolwentów;
  • Organizacja konkursów dla absolwentów;
  • Wystawianie Kart Absolwenta UMK.

samodzielny referent - mgr Bartłomiej Oleszek
tel.: 56 611-4657, 56 611-4874
fax: 56 611-4756
e-mail: promocja@umk.pl
  • Obsługa serwisu informacyjnego dla mediów;
  • Obsługa serwisu informacyjnego dla pracowników;
  • Obsługa serwisu „Wiadomości” na stronie głównej UMK;
  • Udział w targach edukacyjnych na UMK i poza Toruniem;
  • Współpraca z Działem Rekrutacji i Spraw Studenckich oraz Komisją Rekrutacyjną w zakresie rekrutacji.

specjalista - mgr Anna Płaczek
fax: -
e-mail: annacpii@umk.pl

urlop macierzyński

specjalista - mgr Andrzej Romański
pok.: 2, parter
tel.: 56 611-4657, 56 611-4874
fax: 56 611-4756
e-mail: promocja@umk.pl
  • Obsługa fotograficzna imprez centralnych UMK, w szczególności inauguracji roku akademickiego, święta Uniwersytetu i Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki;
  • Obsługa fotograficzna innych imprez organizowanych przez Władze Uczelni i Centrum Promocji i Informacji;
  • Obsługa fotograficzna najważniejszych wydarzeń studenckich, w szczególności Juwenaliów;
  • Gromadzenie i opracowywanie materiałów fotograficznych dla potrzeb informacyjnych i promocyjnych UMK;
  • Tworzenie na polecenie kierownika CPiI prostych projektów graficznych na bieżące potrzeby, w szczególności ulotek, plakatów i innych materiałów promocyjnych;
  • prowadzenie profilu UMK na portalu Instagram.

specjalista - mgr Anna Wielbińska
pok.: 24, parter
tel.: 56 611-4932
fax: 56 611-4756
e-mail: festiwal@umk.pl

Prowadzenie  Biura Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki, w szczególności:

  • Sporządzanie preliminarzy finansowych Festiwalu;
  • Prowadzenie bazy zgłoszeń imprez festiwalowych;
  • Obsługa administracyjna Rady Programowej Festiwalu;
  • Obsługa zleceń dotyczących Festiwalu;
  • Przygotowanie programu Festiwalu;
  • Przygotowanie merytoryczne stron www Festiwalu;
  • Przygotowanie części finansowej wniosków o dofinansowanie Festiwalu;
  • Przygotowanie umów dla prowadzących imprezy Festiwalu;
  • Współpraca z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Torunia;
  • Współpraca z miejskimi instytucjami kultury;
  • Rozliczanie finansowe Festiwalu;
  • Przygotowanie organizacyjne innych imprez popularyzujących naukę, w szczególności Toruńskiej Nocy Naukowców.