Władze Administracyjne

Władze Administracyjne

 Władze Administracyjne

Władze Administracyjne
Kanclerz
Zastępca Kanclerza Uniwersytetu
Zastępca Kanclerza - Kwestor
Zastępca Kanclerza ds. CM
Dyrektor ds. studenckich i organizacji kształcenia
Dyrektor ds. administracyjno-technicznych Collegium Medicum
Zastępca Kwestora
Zastępca Kwestora ds. Ekonomiczno-Finansowych
Zastępca Kwestora ds. CM
Pełnomocnik Rektora ds. Modernizacji Obiektów Uniwersyteckich

Kanclerz - mgr Justyna Morzy

pok.: 206
tel.: 56 611-4232
fax: 56 611-4797
e-mail: kanclerz@umk.pl
Podległe jednostki administracji uczelnianej:
  • Biuro Głosu Uczelni,
  • Biuro Zarządzania Funduszami Strukturalnymi,
  • Centrum Promocji i Informacji UMK,
  • Dział Socjalny,
  • Dział Spraw Pracowniczych (w zakresie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi),
  • Dział Inwestycyjno-Energetyczny,
  • Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa,
  • Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Bachotku,
  • Ośrodek Wypoczynkowy w Rowach,
  • Samodzielne Stanowisko Pracy - Uczelniany Koordynator ds. Jakości Kształcenia,
  • Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu,
  • Sekretariat Ogólny,
  • Zespoły administracyjno-gospodarcze.

 



Zastępca Kanclerza Uniwersytetu - dr Tomasz Jędrzejewski

pok.: 204
tel.: 56 611-4232
fax: 56 611-4797
e-mail: tomasz.jedrzejewski@umk.pl

Podległe jednostki administracji uczelnianej:

  • Biuro Zamówień Publicznych,
  • Dział Międzynarodowych Projektów Badawczych,
  • Dział Nauki,
  • Dział Współpracy z Zagranicą,
  • Dział Administracyjno-Gospodarczy,
  • Dział Aparatury Naukowej,
  • Dział Organizacji,
  • Dział Zaopatrzenia i Transportu,
  • Sekretariaty związków zawodowych,
  • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Collegium Humanisticum.

 



Zastępca Kanclerza - Kwestor - mgr Sławomir Głowacki

pok.: 211
tel.: 56 611-4218, 56 611-4232
fax: 56 611-4797
e-mail: kwestor@umk.pl
Podległe jednostki administracji uczelnianej:

  • Dział Finansowy,
  • Dział Księgowości,
  • Dział Płac,
  • Zastępca kwestora,
  • Zastępca kwestora ds. CM,
  • Zastępca kwestora ds. ekonomiczno-finansowych.

 



Zastępca Kanclerza ds. CM - mgr Marzena Ruczyńska

pok.: 56 (II piętro)
tel.: 52 585-33-04, 52 585-33-06, 52 585-33-07
fax: 52 585-36-92
e-mail: zcakanclerza@cm.umk.pl

Dyrektor ds. studenckich i organizacji kształcenia - mgr Barbara Mikulska

pok.: 208
tel.: 56 611-4980, 56 611-4232
fax: 56 611-4797
e-mail: bamik@umk.pl
Sprawuje nadzór merytoryczny nad następującymi jednostkami organizacyjnymi:
  • Biurem Programów Międzynarodowych,
  • Biurem Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK,
  • Działem Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich,
  • Działem Kształcenia,
  • Działem Rekrutacji i Spraw Studenckich,
  • Działem Szkoleń BHP,
  • Samodzielną Sekcją ds. Studentów Niepełnosprawnych.


Dyrektor ds. administracyjno-technicznych Collegium Medicum - mgr inż. Iwona Dąbrowska-Marzec

pok.: 75 (III piętro)
tel.: 52 585 3899
e-mail: iwona.marzec@cm.umk.pl
Podległe jednostki administracji uczelnianej:
  • Dział Administracyjno-Gospodarczy CM,
  • Dział Aparatury Naukowej CM,
  • Dział Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich CM,
  • Dział Energetyki CM,
  • Dział Promocji i Informacji CM,
  • Dział Remontów i Inwestycji CM,
  • Dział Zaopatrzenia CM,
  • Dział Zarządzania Funduszami Strukturalnymi CM,
  • Sekretariat Ogólny CM,
  • Zespół ds. Inwestycji Związanych z Projektem „Termomodernizacja obiektów CM UMK poprawą efektywności wykorzystania energii”.

Zastępca Kwestora - mgr Wiesława Bełkowska

pok.: 102
tel.: 56 611-4918
fax: 56 611-47-97
e-mail: wiesiab@umk.pl

  • Kierowanie zespołem pracowników Sekcji Księgowości.
  • Bieżąca analiza i dekretacja wpływów na konto podstawowe Uczelni.
  • Udzielanie fachowej pomocy i instruktażu w zakresie finansowo-księgowym z innymi komórkami Uczelni.
  • Opracowywanie i dekretacja dokumentacji księgowej nietypowej nie podlegającej dekretacji w pozostałych Sekcjach Kwestury.
  • Współudział przy ustalaniu prawidłowego zastosowania przepisów ustawy o VAT w sprawach problemowych.
  • Przygotowanie danych do sporządzenia sprawozdania do NBP w zakresie obrotu dewizowego z zagranicą.
  • Nadzór w procesie rozliczania należności z tytułu usług edukacyjnych rejestrowanych w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studentów USOS.

 



Zastępca Kwestora ds. Ekonomiczno-Finansowych - mgr Radosław Wilski

pok.: 510
tel.: 56 611-2060
fax: 56 611-4941
e-mail: wilskir@umk.pl
  • Przygotowywanie w porozumieniu z Kwestorem projektu planu rzeczowo – finansowego Uniwersytetu.
  • Przygotowywanie danych finansowych dla poszczególnych wydziałów oraz innych jednostek dla celów sporządzania przez nie własnych planów rzeczowo-finansowych.
  • Analiza i opiniowanie projektów planów rzeczowo-finansowych wydziałów.
  • Opracowywanie bieżących i okresowych informacji dla kierownictwa Uniwersytetu.
  • Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i sporządzanie okresowych ocen efektywności gospodarowania środkami rzeczowymi i finansowymi będącymi w dyspozycji Uniwersytetu.
  • Nadzór nad poprawnością analiz dotyczących preliminarzy kosztów studiów niestacjonarnych, podyplomowych i kursów dokształcających oraz cenników i kosztorysów na inne usługi.
  • Opiniowanie propozycji opłat za studia odpłatne.
  • Zarządzanie funkcjonowaniem Portalu Sprawozdawczego GUS na potrzeby Uniwersytetu.
  • Nadzór nad samodzielnym stanowiskiem ds. ekonomiczno-finansowych.

 


Zastępca Kwestora ds. CM - mgr Magdalena Jażdżejewska

pok.: 06
tel.: 52 585 3312
fax: 52 585 3314
e-mail: zcakwestora@cm.umk.pl, magdalena.jazdzejewska@cm.umk.pl

Pełnomocnik Rektora ds. Modernizacji Obiektów Uniwersyteckich - mgr Henryk Pańka

tel.: 56 611-4999
fax: 56 611-4797
e-mail: henpanka@umk.pl
Sprawuje nadzór merytoryczny nad następującymi jednostkami organizacyjnymi:
  • Działem Inwentaryzacji,
  • Zamiejscowym Ośrodkiem Dydaktycznym w Grudziądzu
  • Zespołem Gospodarczym obiektu przy ul. Gagarina 39 (APL),
  • Zespołem Administracyjno – Gospodarczym obiektu przy ul. Lwowskiej 1.