Wybory
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами

UMK w rankingu Premium Brand

2015-06-26

4. miejsce wśród uniwersytetów i 5. miejsce wśród wszystkich przebadanych szkół wyższych - to wynik UMK w rankingu reputacji polskich uczelni Premium Brand 2015.

Badanie przeprowadził Dom Badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki Premium Brand. Przebadanych zostało 20 polskich uczelni zajmujących najwyższe miejsca w innych rankingach. Podczas oceny pod uwagę brano takie kryteria jak: prestiż, referencje, atmosferę medialną, CSR i perspektywy zawodowe.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika zdobył 65 punktów na 100 możliwych, co kwalifikuje go do tytułu Marki Wysokiej Reputacji Premium Band 2015 (do zdobycia tytułu potrzebnych było min. 60 punktów).

1. miejsce w zestawieniu zajął Uniwersytet Jagielloński z 74 punktami. Spośród uniwersytetów przed UMK uplasowały się także Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Wrocławski. Nasza Uczelnia zajęła 4. miejsce ex aequo z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Więcej informacji.