Wybory
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами

Dział Organizacji

Gagarina 11, 87-100 Toruń
e-mail: dzorgan@umk.pl

Do zadań należy wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu, w szczególności:

  • przygotowanie pod względem formalno-prawnym projektów  wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu, przy współpracy z właściwymi merytoryczne jednostkami organizacyjnymi, oraz ogłaszanie i prowadzenie zbioru tych aktów;
  • nadawanie kodów i symboli jednostkom organizacyjnym i komórkom administracji oraz prowadzenie ich rejestru;  
  • koordynowanie tłumaczenia na język angielski nazw organów i funkcji kierowniczych, nazw jednostek organizacyjnych i komórek administracji oraz tłumaczenia wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu;  
  • prowadzenie spraw w zakresie pieczęci urzędowych używanych na Uniwersytecie;
  • prowadzenie Biuletynu Prawnego UMK – LEX Baza Dokumentów;
  • tworzenie i aktualizacja struktury organizacyjnej w systemie kadrowo-płacowym;
  • aktualizacja bazy tele-adresowej administracji na internetowych stronach Uniwersytetu na podstawie informacji otrzymanych z poszczególnych jednostek;
  • obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy Komisji Wyborczej Uniwersytetu.




Kierownik - mgr Agnieszka Janik

pok.: 507
tel.: 56 611-4243
e-mail: agnieszka.janik@umk.pl
  • Koordynacja pracy Działu
  • Obsługa i nadzór nad modułem „Organizacja” w systemie kadrowo-płacowym TETA
  • Nadzór nad obsługą struktury organizacyjnej w programie kadrowo-płacowym SIMPLE
  • Nadzór nad prowadzeniem aktualnego rejestru kodów jednostek organizacyjnych oraz nad nadawaniem nowych kodów
  • Aktualizacja bazy tele-adresowej Administracji na internetowych stronach Uniwersytetu
  • Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz zamawianie i zdawanie pieczęci do Mennicy Państwowej
  • Sekretarz Komisji Wyborczej Uniwersytetu

Pracownicy

specjalista - mgr Karolina Lewandowska
pok.: 508
e-mail: k.lewandowska@umk.pl

długotrwała nieobecność

specjalista - mgr Ewa Rogalska
pok.: 508
tel.: 56 611-22-14
e-mail: erogalska@umk.pl
  • Redagowanie i prowadzenie Biuletynu Prawnego UMK – LEX Baza Dokumentów
  • Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych na posiedzenia senatu
  • Przygotowywanie sprawozdania dla rektora z działalności Uniwersytetu – w części dotyczącej spraw organizacyjnych
  • Obsługa administracyjna Komisji Wyborczej Uniwersytetu
  • Zastępowanie w redagowaniu części dotyczącej Działu Organizacji w Biuletynie Administracyjnym UMK
  • Zastępowanie kierownika Działu
referent - mgr Natalia Winiarska
pok.: 508
tel.: 56 611-20-85, 56 611-45-94
e-mail: natalia.winiarska@umk.pl
  • Redagowanie części dotyczącej Działu Organizacji w Biuletynie Administracyjnym UMK
  • Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych na posiedzenia rady rektorskiej
  • Obsługa programu XPRIMER dla potrzeb Działu
  • Potwierdzanie treści pieczątek uniwersyteckich
  • Obsługa administracyjna Komisji Wyborczej Uniwersytetu