Wybory
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами

Konferencja

Badania koncepcji nowych produktów/usług i związanych z nimi elementów (opakowanie, cena, znak towarowy)

25.05.2007 - Toruń

Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
87-100 Toruń, ul. Gagarina 13A
(056) 611-48-80


prof. zw. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk
e-mail: skaczmarczy@uni.torun.pl


dr Maciej Schulz
e-mail: mschulz@uni.torun.pl
telefon: 694-467-445


Warsztaty są cyklicznym spotkaniem przedstawicieli nauki i praktyki zajmujących się metodologią badań rynkowych i marketingowych, organizowanym przez pracowników polskich uczelni wyższych. Dzięki zbliżeniu przedstawicieli środowiska naukowego z reprezentantami praktyki gospodarczej stanowią niepowtarzalną okazję do wymiany poglądów i doświadczeń, a także prezentacji rezultatów działalności naukowo-badawczej, prowadzonej w różnorodnych obszarach tematycznych.

«powrót