Wybory
Solidarni z Ukrainą - ми з Вами
[fot. Andrzej Romański] fot. Andrzej Romański

Rekrutacja 2017 - składanie dokumentów po II naborze

2017-09-21

20 września na indywidualnych kontach kandydatów w systemie IRK pojawiły się wyniki II naboru na studia stacjonarne na UMK w Toruniu w roku akademickim 2017/2018. Osoby zakwalifikowane na studia miały czas od 21 do 25 września na złożenie dokumentów. Uczelniana Komisja Rekrutacyjna w sobotę 23 września i w poniedziałek 25 września przyjmowała dokumenty w Rektoracie UMK (pok. 19 i 20 na parterze).

Dokumenty powinni byli dostarczyć wszyscy kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia w II naborze, zarówno chętni do studiowania na kierunkach I stopnia i jednolitych studiach magisterskich, jak i zakwalifikowani do przyjęcia na studia II stopnia. Komisja urzędowała w terminie 21-25 września w następujących godzinach: w czwartek, piątek i poniedziałek od godz. 9:00 do godz. 15:00, w sobotę 23 września od godz. 9:00 do godz. 14:00.

Dokumenty na studia I stopnia i jednolite studia magisterskie 

Dokumenty na studia II stopnia

Złożenie dokumentów było obowiązkowym potwierdzeniem chęci podjęcia studiów na UMK. Osoby, które planowały przesyłać dokumenty pocztą tradycyjną, musiały pamiętać, że liczył się moment otrzymania dokumentów przez Komisję, nie data stempla pocztowego.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania rekrutacyjne